Termeni si Conditii

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L., cu sediul în Județul Constanța, Orașul Ovidiu, Strada B, Nr. 63, Demisol, Camera 1, este înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J13/4116/2022 și are cod unic de înregistrare 47184694, fiind o societate înființată conform legislației din România.

Vă rugăm să parcurgeți cu atenție termenii și condițiile de utilizare ale acestui website, prezentate mai jos. Accesarea și utilizarea acestui website de către dumneavoastră implică acceptarea explicită a acestor termeni și condiții și reprezintă acordul complet (contractul) dintre părți. Prin accesarea oricărei pagini a website-ului, utilizatorul acceptă termenii și condițiile în versiunea actualizată. Dacă utilizatorul nu este de acord cu vreun termen sau cu toți termenii și condițiile, utilizarea și accesul la acest website trebuie să înceteze imediat.

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L., în calitate de proprietar și administrator al website-ului www.m-tour.ro, își rezervă dreptul de a modifica și actualiza în orice moment conținutul acestui website, politica de confidențialitate, politica cookies, precum și termenii și condițiile de utilizare, fără notificare prealabilă. Vă recomandăm să vizitați periodic această secțiune pentru a verifica termenii și condițiile actualizate.

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. își rezervă dreptul de a înceta sau restricționa operarea acestui website și nu este responsabilă pentru disponibilitatea permanentă și neîntreruptă a acestuia și a conținutului său. Prin utilizarea website-ului, declarați că sunteți de acord cu colectarea, utilizarea și distribuirea datelor dumneavoastră, conform termenilor și condițiilor de utilizare de mai jos. Dacă nu sunteți de acord, vă rugăm să nu utilizați acest website.

Condiții de Utilizare, Garanții și Limitarea Răspunderii

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu garantează că website-ul, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise de la m-tour.ro sunt lipsite de viruși sau alte componente informatice potențial dăunătoare. Utilizatorul utilizează website-ul pe riscul propriu, iar S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. este exonerată de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea website-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe website.

m-tour.ro nu este responsabilă pentru erorile sau omisiunile care pot apărea în redactarea sau prezentarea materialelor de pe website. m-tour.ro nu oferă niciun fel de garanție pentru conținutul și utilizarea acestui website. Informațiile publicate corespund realității la momentul înscrierii lor pe website sau la actualizarea diverselor pagini ale acestuia.

Utilizatorul recunoaște că website-ul este un mediu general de promovare și informare cu privire la activitatea m-tour.ro și nu este menit să angajeze juridic S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. în relația cu utilizatorii săi (cu excepția cazurilor în care se menționează contrariul).

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza unor erori de introducere în baza de date, ne rezervăm dreptul de a anula promoția și de a informa clientul în cel mai scurt timp posibil despre eroarea apărută. Prețurile produselor de pe acest website pot suferi modificări neanunțate. Prețurile afișate sunt exprimate în lei și includ TVA. Promoțiile prezentate pe website sunt valabile pe perioada menționată expres și/sau în limita stocurilor disponibile.

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu poate fi ținută răspunzătoare pentru orice pierdere, daună, costuri, litigii, pretenții, indirecte cauzate de nerespectarea termenilor și condițiilor de utilizare. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru situațiile în care utilizatorul își publică adresa sau alte date personale, din proprie inițiativă, într-un mesaj public pe oricare dintre paginile website-ului.

Aplicabilitate

Termenii și condițiile de utilizare prezentate sunt valabile și aplicabile pentru toate paginile website-ului din domeniul artransfer.ro, unde S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. este autor, proprietar și administrator.

Drepturi de Autor

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. este proprietarul website-ului și beneficiază de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislației române și internaționale. Conținutul acestui website, incluzând, dar nelimitându-se la text, imagini, grafice, design-uri, clipuri audio/video și mărci înregistrate, este proprietatea S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. Utilizarea fără acordul scris al S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legii.

Aplicare / Securitate

Luăm toate măsurile necesare pentru protecția datelor dumneavoastră împotriva accesului neautorizat. Aceste măsuri includ revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare a datelor și ale măsurilor de securitate, precum și măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele în care stocăm datele personale. Accesul la website este realizat prin intermediul paginilor securizate care folosesc sistemul de criptare SSL, marcate cu simbolul unui lăcățel, poziționat lângă câmpul de adresa a website-ului.

Efectuarea de operațiuni neautorizate asupra acestui website și tentativa de efectuare a acestora, inclusiv, dar fără a se limita la: utilizarea abuzivă, utilizarea frauduloasă, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informații în vederea comercializării, blocarea accesului etc., vor fi pedepsite conform legii.

Link-uri – acest website conține link-uri către alte website-uri. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu este responsabilă pentru politica de confidențialitate practicată de acestea. Vă recomandăm consultarea în prealabil a termenilor legali și a celorlalte informații referitoare la colectarea informațiilor cu caracter personal de pe aceste website-uri.

Minori

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu vinde produse și/sau servicii care să fie cumpărate de către minori. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. poate vinde sau încasa contravaloarea unor produse/servicii destinate minorilor, dar achiziționate de către un adult. Dacă sunteți minor și accesați website-ul, o puteți face doar sub supravegherea unui părinte sau a tutorelui legal.

Scopul Utilizării

Conținutul și informațiile website-ului sunt destinate utilizării personale și nu profesionale. Conținutul website-ului nu poate fi descărcat, copiat, procesat, modificat sau distribuit în scopuri comerciale, cu excepția secțiunilor oferite special pentru descărcare și definite explicit în acest scop. Utilizatorii pot imprima părți ale website-ului pentru utilizare personală și necomercială.

Este interzisă utilizarea website-ului pentru a afișa sau transmite orice material amenințător, fals, înșelător, abuziv, de hărțuire, licențios, calomniator, vulgar, obscen, scandalos, instigator, pornografic sau profanator, sau orice alt material care poate constitui sau încuraja un comportament infracțional, ar putea conduce la răspundere civilă sau ar încălca legea. De asemenea, este interzisă utilizarea website-ului în scopuri publicitare sau pentru orice cerere/ofertă cu caracter comercial.

Comunicări

Utilizatorii website-ului pot trimite comentarii, note, sugestii, idei sau observații cu privire la conținutul și structura website-ului, respectiv pot adresa întrebări, atâta timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu afectează viața privată, drepturile de proprietate intelectuală ale S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. sau ale unor terțe părți și nu conțin viruși, nu derulează campanii politice/electorale, solicitări comerciale, scrisori în lanț, mailinguri de masă sau orice altă formă de spam. Nu puteți folosi o adresă de e-mail falsă sau să impersonați o altă persoană sau entitate. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. își rezervă dreptul, dar nu și obligația, de a îndeparta sau edita o astfel de informație transmisă.

Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. este proprietarul de drept al m-tour.ro, iar prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace automate, cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure confidențialitatea, securitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate. Pentru a vă informa în legătură cu modul în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate disponibilă pe website-ul nostru.

În momentul accesării website-ului, anumite date pot fi colectate și stocate automat. Aceste date includ, fără a se limita la:
  • tipul browser-ului și versiunea sa;
  • tipul de aparat utilizat și sistemul de operare;
  • data și ora accesării website-ului;
  • locația dumneavoastră.

Legislație

Termenii și condițiile de utilizare se supun legislației române. În caz de litigiu, se va încerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației la sediul S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L.. Dacă nu se ajunge la o înțelegere în termenul precizat, litigiul va fi soluționat de instanța judecătorească competentă din aceeași structură administrativă cu sediul în Județul Constanța.

Diverse

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu plasarea comenzii, clientul acceptă termenii și condițiile de utilizare fără obiecții, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat. Fiind de acord cu acești termeni și condiții de utilizare, clientul își asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din comandarea produselor disponibile pe website-ul m-tour.ro.

Termeni și Condiții de Călătorie

Obligațiile pasagerilor:

Pentru desfășurarea corespunzătoare a transferului de la/către aeroport, pasagerii trebuie să se prezinte la punctul de îmbarcare cu cel puțin 15 minute înainte de plecarea cursei. Înainte de îmbarcare, se va prezenta șoferului E-Ticket-ul primit prin e-mail/telefon.

Prețul biletului se achită șoferului în numerar înainte de îmbarcare, dacă acesta nu a fost plătit online.

Consumul de alcool este interzis la bordul microbuzului, iar încălcarea acestei reguli duce la anularea călătoriei.

Se recomandă comportamentul și limbajul decent al fiecărui pasager pe durata călătoriei. Se evită convorbirile telefonice pentru a nu deranja confortul celorlalți pasageri, iar muzica și alte sonorizări media se pot asculta doar la căști. În cazul anulării biletului cu cel puțin 48 ore înainte, se acceptă restituirea contravalorii acestuia în termen maxim de 7 zile lucrătoare.

Pasagerii care întârzie nu sunt așteptați și nu li se restituie contravaloarea biletului achitat. Biletul de călătorie este nominal și netransmisibil. Pasagerul trebuie să verifice data și ora decolării avionului.

Pasagerii sunt obligați să își calculeze timpul de călătorie pentru a ajunge la aeroport cu cel puțin 2 ore înainte de decolarea avionului. Compania noastră de transport nu își asumă responsabilitatea pentru întârzierile cauzate de trafic și nu rambursează contravaloarea biletului de zbor în cazul în care pasagerul pierde avionul.

Nu suntem responsabili de lucrurile uitate/pierdute în vehiculele noastre. În cazul recuperării acestora, se vor regăsi la sediul nostru pentru o perioadă maximă de 30 de zile.

Tariful biletului include un singur bagaj de cală și unul de mână. Pentru bagajele suplimentare se va achita o taxă fixă de 50 lei.

Prin prezentarea biletului la șofer, vă exprimați acordul cu privire la termenii și condițiile de călătorie specificate pe bilet și pe website-ul nostru m-tour.ro. Pentru întrebări, sugestii și reclamații, vă stăm la dispoziție 24/7 la numărul de telefon: +40 737 800 100.

Vă mulțumim pentru încrederea acordată! Drumuri bune cu m-tour.ro!

---

Regulament General

Capitolul 1. Politica de Livrare a Serviciilor și Achiziționarea Biletelor Online prin Website-ul www.m-tour.ro

Prezentarea produselor în magazinul online nu reprezintă o ofertă cu caracter obligatoriu, ci un catalog online orientativ, cu invitația ca potențialul pasager să facă o ofertă. Prin apăsarea butonului “Plătesc”, se emite o comandă fermă a produselor aflate în coșul de cumpărături. Per persoană, respectiv călătorie, se va elibera un singur bilet. Cursele cu transbordare sunt considerate drept o singură călătorie.

Art.1 Confirmarea comenzii

Confirmarea comenzii are loc imediat după trimiterea automată a confirmării pe e-mail. Contractul de transport intervine atunci când S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. acceptă comanda printr-o confirmare de primire. Această confirmare poate fi făcută odată cu confirmarea automată pe e-mail sau ulterior, separat.

Comunicarea de date prin internet nu este lipsită de erori și/sau nu se poate asigura o disponibilitate continuă. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru disponibilitatea constantă și neîntreruptă a site-ului și a sistemelor tehnice.

Art.2 Vânzarea la distanță

În legătură cu vânzarea la distanță, de exemplu a contractelor de transport încheiate prin intermediul internetului, nu se aplică dispozițiile legale privind dreptul de denunțare unilaterală a contractelor pentru acest tip de contracte. Cu toate acestea, condițiile noastre referitoare la stornare rămân neafectate.

Capitolul 2. Achiziționarea Biletelor

Acestea se pot achiziționa prin comandă telefonică, prin formularul de contact prezent pe platforma web: www.m-tour.ro sau online cu plata cu cardul, indiferent de metoda aleasă de către client. Rezervările se pot face cu minim 12 ore înaintea călătoriei.

Art.3 Programarea, Rezervarea Călătoriilor

Programarea și rezervarea călătoriilor de către beneficiar, conform grilei orare disponibile pe website, sau orice altă rezervare personalizată se poate face cu plata online cu cardul sau virament bancar în contul S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. Prestatorul se obligă să livreze serviciul la data și ora specificată de beneficiar prin bonul de comandă al plății online cu cardul. Beneficiarul trebuie să prezinte la îmbarcare bonul de comandă și dovada plății online pentru a putea beneficia de serviciul ales.

Art.4 Anularea Serviciului de către Prestator

În caz de forță majoră, beneficiarul va fi rambursat integral cu contravaloarea sumei de achiziție a biletului rezervat, în termen de 72 de ore de la anunțarea acestuia prin apel telefonic, SMS sau e-mail de către prestator.

Art.5 Tarife de Transport

Nu există un drept garantat conform căruia toate tipurile sau contingentele de prețuri pot fi rezervate în toate birourile de rezervare. În special, acțiunile promoționale pot fi disponibile parțial numai pe internet.

Taxa de transport se referă doar la transportul de persoane; alte servicii precum rezervarea locurilor, bagaje suplimentare sau speciale, asigurare călătorie, vor fi facturate separat și anunțate în prealabil prin SMS sau e-mail clientului.

Îmbarcarea și debarcarea clientului la și de la domiciliu este un serviciu cu cost suplimentar și este opțional. În prețul biletului achiziționat de beneficiar este inclusă preluarea și debarcarea în stațiile fixe specificate în grila orară regăsită pe website: www.m-tour.ro, unde beneficiarul își dă acordul cu privire la rezervarea făcută.

Art.6 Biletele de Călătorie Nevalabile

Pasagerul este obligat, în cadrul controlului aleatoriu, să prezinte biletul de călătorie sau, pentru cei cu rezervări telefonice, un document de identitate cu fotografie valabil, în scopul verificării valabilității călătoriei.

Art.7 Programul de Călătorie

Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări ale programului de călătorie aprobat și publicat, ale datelor, rutelor și tarifelor pentru motive întemeiate, în special pentru punerea în aplicare a deciziilor autorităților de reglementare.

Schimbările de program care intră în vigoare după încheierea contractului și care nu au loc din vina transportatorului (de exemplu, efectele prelungite ale catastrofelor naturale sau șantiere de lucru de durată îndelungată) nu dau pasagerului dreptul să solicite despăgubiri în cazul în care orele de plecare, respectiv sosire, diferă. Acesta poate solicita o modificare a cursei respective (data/ora) conform datelor actualizate, gratuit. În acest scop, pasagerul se adresează serviciului telefonic pentru clienți:
  • număr de telefon mobil din România: +40 737 800 100
  • prin e-mail la [email protected] dacă pasagerul nu a început călătoria.

Art.8 Începerea Călătoriei

Recomandăm pasagerilor să se prezinte la locul de plecare ales în urma rezervării cu 20 de minute înainte de începerea cursei. În cazul în care pasagerul nu este prezent la momentul planificat al începerii călătoriei la locația de plecare programată, se pierde dreptul la călătorie, iar călătoria rezervată poate fi realocată altei persoane.

Dacă pasagerul este informat prin SMS, e-mail sau alt mijloc în scris despre o întârziere a cursei, dreptul de transport al pasagerului se anulează în caz de neprezentare abia după ora de plecare întârziată menționată în mesaj.

Art.9 Verificarea Dreptului de Călătorie

Se face prin compararea numelui pasagerului cu listele de rezervare. În cazuri excepționale, pasagerul trebuie să se legitimeze, la solicitarea șoferului sau a personalului de serviciu, prezentând rezervarea printată sau în format electronic (PDF) și un act de identitate valabil cu poză (carte de identitate, pașaport și, eventual, viză).

Art.10 Transbordarea în Alte Vehicule

Serviciile de transport publicate sunt conexiuni directe, dar în unele cazuri poate fi necesară o transbordare în alte vehicule. Dacă este prevăzută o transbordare, S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. garantează continuarea transportului până la destinația planificată. În cazuri excepționale, dacă un vehicul de legătură nu poate aștepta, se va pune la dispoziție un vehicul înlocuitor. Acesta poate fi, în cazuri individuale, și din parcul altor companii. Nu se garantează dreptul la un anumit tip de transport.

Capitolul 6. Pierderea Biletului / Anulare / Reprogramare / Întârziere / Despăgubiri

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu își asumă nicio responsabilitate pentru întârzierile curselor aeriene și/sau pentru pierderile suferite de către călător din cauza acestor întârzieri. Orele de sosire depind de nivelul de trafic, ambuteiaje, timpul de control al autorităților și condițiile meteorologice.

Art.11 Anularea Curselor

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. are dreptul să anuleze o cursă în cazul existenței unui război, conflict armat, atac terorist, blocadă, grevă, condiții meteorologice nefavorabile, mișcări sociale, probleme tehnice ale vehiculului sau alte circumstanțe ce ar putea împiedica efectuarea călătoriei. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu își asumă nicio responsabilitate pentru pierderile suferite de călător.

Art.12 Modificarea Tarifelor sau Orarului de Circulație

Transportatorul își rezervă dreptul de a modifica tarifele sau orarele de circulație, notificând în prealabil pasagerii.

Art.13 Modificări la Plecările din Aeroportul Otopeni

Acestea pot suferi întârzieri de până la 45 de minute din cauza întârzierilor avioanelor și a timpului necesar pentru preluarea bagajelor de către pasageri.

Art.14 Pierderea, Distrugerea sau Furtul Biletului de Călătorie

Pasagerul trebuie să anunțe agenția emitentă și să prezinte un document de identitate pentru validarea datelor menționate în bilet.

Art.15 Condiții pentru Tarife Speciale

Acestea pot restricționa sau interzice modificarea rezervării și limita cuantumul restituirii în cazul anulării sau neefectuării călătoriei. Pentru detalii, contactați agențiile partenere sau personalul S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L.

Art.16 Anularea Comenzii

Anularea comenzii la mai puțin de 48 de ore față de data și ora rezervată implică pierderea integralității valorii acesteia. Anularea pentru termenul mai mare de 48 de ore față de data și ora rezervării permite recuperarea integrală a valorii biletului achiziționat online sau prin virament bancar, suma fiind rambursată în maxim 7 zile.

Art.17 Rambursarea Sumei în Caz de Anulare

Nu se poate restitui mai mult de 100% din valoarea biletului de călătorie, iar prețul biletului este conform tarifelor în vigoare din ziua emiterii. Pasagerul trebuie să verifice corectitudinea datelor sale de identificare, precum și orarul și data călătoriei înscrise pe bilet. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu este responsabilă pentru datele eronat introduse în cazul emiterii biletului de călătorie.

Biletele emise la tarife promoționale și ofertele speciale au condiții diferite în ce privește anularea sau reprogramarea. Promoțiile unde reducerea biletului este mai mare sau egală cu 50% față de prețurile de listă implică pierderea integrală a sumei plătite online sau prin transfer bancar în caz de anulare.

Art.18 Cererile de Returnare și Despăgubire

Cererile de returnare, despăgubire și/sau reclamațiile privind efectuarea călătoriei se transmit electronic la [email protected] sau prin curier la adresa S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L., Jud. Constanţa, Orș. Ovidiu, Str. B, Nr. 63, Demisol, Camera 1, în maxim 30 de zile de la data plecării menționată pe biletul de călătorie.

Capitolul 7. Drepturile Pasagerilor în Caz de Întârziere și Anulare

Art.19 Informarea Pasagerilor

În caz de anulare sau întârziere a plecării, S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. informează imediat pasagerii prin mijloace electronice, cel târziu la 30 de minute după ora programată a plecării, despre situația apărută și ora de plecare preconizată. Pentru a obține aceste informații, este necesar ca datele de contact corecte să fie puse la dispoziție.

Art.20 Continuarea Călătoriei sau Rambursarea Prețului Biletului

Dacă plecarea călătoriei rezervate este anulată sau amânată cu mai mult de 120 de minute sau în cazul supra rezervării, pasagerul poate alege: (a) continuarea cât mai urgentă a călătoriei, în condiții similare cu cele indicate în contractul de transport, sau (b) rambursarea prețului biletului și, eventual, transportul cel mai urgent către punctul de plecare specificat în bilet. Rambursarea se face în numerar sau transfer bancar, în termen de 15 zile de la primirea cererii, și nu poate depăși 100% din valoarea biletului de călătorie.

Art.21 Vehicul Inoperabil

Dacă vehiculul devine inoperabil în timpul călătoriei, S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. oferă pasagerului posibilitatea să-și continue călătoria cu un alt vehicul sau să fie transportat la un punct de așteptare adecvat, de unde este posibilă continuarea călătoriei.

Capitolul 8. Bagaje

Art.22 Bagaje de Mână

Un bagaj de dimensiuni mici, în limita a 10 kg, este admis la transport în vehicul, ca bagaj de mână. Pasagerul trebuie să depoziteze și să supravegheze bagajul de mână în compartimentul pentru pasageri.

Art.23 Supravegherea Bagajelor de Mână

Bagajul de mână și conținutul său vor rămâne sub supravegherea pasagerului pe toată durata călătoriei. În cazul observării accesului neautorizat la bagaj, trebuie informat șoferul vehiculului.

Art.24 Responsabilitatea pentru Bagaje de Mână

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu își asumă nicio responsabilitate pentru transportul bagajelor de mână.

Art.25 Obiecte de Valoare

Obiectele de valoare, cum ar fi banii, bijuteriile, metalele prețioase, cheile, ochelarii, echipamentele electronice și documentele importante trebuie transportate în bagajul de mână. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu este responsabilă pentru pierderea sau deteriorarea acestor bunuri.

Art.26 Bagaje de Cală

Pentru bagajele de cală (portbagajul autovehiculului), transportatorul nu oferă nicio garanție pentru obiectele de valoare. Responsabilitatea pentru furtul, pierderea sau deteriorarea bagajelor de cală revine S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. sau companiei autorizate de aceasta să efectueze transportul, doar în cazul în care acestea se produc din culpa echipajului societății, și despăgubirea este în limita a 100 EUR.

Art.27 Supravegherea Bagajelor

Pasagerii sunt obligați să-și supravegheze bagajele pe toată durata deplasării cu vehiculele S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. Societatea nu este responsabilă pentru eventualele pierderi ale bagajelor pasagerilor.

Art.28 Transportul Cărucioarelor pentru Copii

Cărucioarele se transportă ca bagaje speciale, maxim 1 cărucior per pasager, și trebuie să fie pliabile. Cărucioarele nepliabile sunt excluse de la transport. Înregistrarea trebuie făcută prin telefon la serviciul pentru clienți cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare. Cărucioarele sunt transportate gratuit.

Art.29 Transportul Persoanelor cu Handicap

Transportatorul declară că vehiculele utilizate nu sunt proiectate corespunzător pentru a asigura transportarea în deplină siguranță a persoanelor cu handicap și a persoanelor cu mobilitate redusă.

Capitolul 9. Responsabilitatea Pasagerului

Pasagerul trebuie să respecte instrucțiunile șoferilor și ale personalului însoțitor. Este interzisă folosirea aparatelor personale de radio, casetofoanelor, mini TV, video sau a instrumentelor muzicale în vehicul. Utilizarea unui walkman sau a unui CD player este permisă doar dacă volumul sunetului nu deranjează ceilalți pasageri.

Art.30 Comportamentul Pasagerilor

Pasagerii care nu respectă aceste prevederi pot fi excluși de la efectuarea sau continuarea călătoriei, fără a avea dreptul la o despăgubire sau rambursare ulterioară a contravalorii biletului achitat. Pasagerii care murdăresc vehiculul intenționat sau din neglijență trebuie să plătească o taxă de curățenie de cel puțin 100 EUR către S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L.

Art.31 Refuzul Transportului

Transportatorul are dreptul de a refuza transportul sau de a-l întrerupe în cazul în care pasagerul nu respectă condițiile contractului de transport, încalcă legile pe teritoriul României, are un comportament necivilizat, este în stare de ebrietate sau pune în pericol siguranța celorlalți pasageri.

Art.32 Fumatul

Fumatul este interzis în vehiculele S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. Persoanele care încalcă această regulă pot fi coborâte imediat din vehicul fără dreptul la despăgubire sau rambursare a prețului biletului.

Art.33 Documente de Călătorie

Pasagerul este responsabil să dețină toate documentele necesare intrării, tranzitării sau staționării pe teritoriul unei țări străine.

Capitolul 10. Copiii și Minorii

Copiii mici cu vârste între 0 și 7 ani pot fi transportați contra cost în scaune pentru copii, asigurați pe parcursul călătoriei prin centurile de siguranță ale vehiculului. Scaunele pentru copii trebuie fixate cu centuri de siguranță cu prindere în două puncte și pot fi aduse de însoțitori sau puse la dispoziție de companie, în funcție de disponibilitate. Acest serviciu este taxat cu reducere.

Art.34 Călătoria Minorilor

Copiii între 7 și 18 ani călătoresc cu tarif întreg. Copiii și minorii cu vârste între 10 și 14 ani pot călători neînsoțiți doar dacă un tutore confirmă în scris, în cadrul rezervării, că minorul este capabil să călătorească singur. S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. nu își asumă obligația de supraveghere a minorului. Minorii peste 14 ani pot călători singuri.

Capitolul 11. Refuzul Transportului

S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza transportul pasagerilor și a bagajelor acestora dacă:
  • Există motive întemeiate de securitate.
  • Prezenta pasagerului ar putea pune în pericol viața, sănătatea, integritatea fizică și confortul celorlalți pasageri.
  • Starea fizică sau psihică a pasagerului ar putea pune în pericol persoana și/sau celelalte persoane aflate la bord.
  • Starea fizică, îmbrăcămintea sau comportamentul pasagerului înspăimântă, dezgustă sau scandalizează alte persoane.
  • Ora decolării avionului este cu mai puțin de 90 de minute înainte de ora sosirii în Aeroportul Otopeni.
  • Contravaloarea biletului de călătorie nu a fost achitată.

Capitolul 12. Asigurări

Transportatorul asigură pasagerii pentru toate vătămările corporale rezultate din deplasarea vehiculului și din prezența lor în vehicul. Asigurarea nu acoperă vătămările corporale generate din vina pasagerului sau a bagajelor transportate.

Capitolul 13. Anularea

Pentru a anula un bilet de călătorie, se trimite un email către [email protected], menționând numele și prenumele călătorului, numărul de telefon, data și ora plecării, codul rezervării și motivul anulării.

În cazul anulării biletelor achiziționate online și solicitării returnării banilor, se trimite un email către [email protected] cu aceleași informații. Returnarea sumei aferente se face în termen de 7 zile de la primirea emailului, în același cont bancar utilizat pentru achiziționarea biletelor.

Pentru biletele achiziționate de la sediul S.C. New Metropolitan Transport Solutions S.R.L., returnarea contravalorii se face în baza unei cereri de returnare însoțită de bonul fiscal și codul rezervării, plata făcându-se în numerar. Pentru biletele achiziționate de la agențiile partenere, returnarea contravalorii se face la sediul agenției unde s-a achiziționat biletul. Returnarea banilor se face doar pe baza bonului fiscal și a codului rezervării.

Solicitările pentru anulare făcute cu mai puțin de 48 de ore înainte de ora călătoriei nu vor fi luate în considerare, drept urmare nici despăgubirea lor.

În cazul solicitării anulării unui bilet de călătorie asupra căruia s-a intervenit cu modificări de dată, oră sau rută, nu se returnează suma aferentă biletului de călătorie.

Capitolul 14. Reprogramarea

Reprogramarea reprezintă modificarea datei de călătorie/orei pentru biletul cumpărat și se poate realiza doar în limita locurilor disponibile pentru noua dată cerută. Reprogramarea se poate aplica asupra orei sau datei de călătorie și se poate face gratuit începând cu ziua emiterii și până cu cel mult 48 de ore înainte de data și ora plecării. Reprogramările nu pot fi făcute cu mai puțin de 48 de ore înainte de ora călătoriei.

În cazul unei întârzieri a zborului ce are ca urmare pierderea cursei de transfer, pasagerul va fi reprogramat pe următoarea cursă, gratuit și în limita locurilor disponibile. Refuzul pasagerului de a circula pe următoarea cursă nu face compania responsabilă de returnarea banilor.

Reprogramarea este posibilă și în cazul biletelor online, conform procedurii. În caz de anulare/modificare a zborului cu mai puțin de 24 de ore înaintea călătoriei, biletul de călătorie se poate doar reprograma pentru o altă dată/ora în limita locurilor disponibile, în baza dovezii de anulare/modificare de la compania aeriană, trimisă pe e-mail la [email protected].